مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 اسفند 1400 ساعت 15:572022-03-16اقتصادي

فرهنگ سرای شهدا در نهاوند احداث می شود 


 فرهنگ سرای شهدا در محل باغ بهشت نهاوند احداث می شود.

- مجید یوسفی نوید با اعلام این خبر، اظهار کرد: پرداختن به مسائل فرهنگی در همه ی زمینه ها سرمایه گذاری است که در آینده می توان از آن بهره برد.

وی افزود: فرهنگ سازی اندوخته ای برای صرف جویی در برنامه های توسعه شهری است و تمام هزینه هایی که در این خصوص انجام می گیرد می تواند شرایط بهتر زندگی را برای جامعه در پیش داشته باشد.

یوسفی نوید تصریح کرد: شهداء بهترین الگوهای رفتاری را برای ما به یادگار گذاشتند که از جمله آن فرهنگ ایثار، گذشت، شهادت، وطن پرستی و غیره است که نگهداری و ادامه دادن این راه و رسم بر عهده ما است.

شهردار نهاوند تاکید کرد: نسل جدید جامعه می توانند با الگوگرفتن از شهداء در راه آبادنی کشور قدم بردارند و همواره یاد و نام این عزیزان را زنده نگه دارند.

یوسفی نوید خاطرنشان کرد: ساخت فرهنگ سرای شهداء در باغ بهشت نهاوند می تواند شروعی برای ساخت فرهنگ سرا در دیگر نقاط شهر باشد و پارک ها و اماکن تفریحی باید مکانی برای آموزش و استفاده بهینه از زمان تبدیل شوند.

به گفته ی وی کارهای فرهنگی در پارک ها و بوستان های شهری می تواند کمک دهنده مدیریت شهری در انجام پروژه های عمرانی باشد و در پروژه های اخیر شهر نهاوند که کلنگ زنی آن ها طی ماه های گذشته صورت گرفته فضاهای آموزشی و فرهن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سرای شهدا در نهاوند احداث می شود 

فرهنگ سرای شهدا در نهاوند احداث می شود